WWW.VAGTSTATIONEN.DK  - ALARMINSTALLATØR - AUTORISERET VAGTFIRMA CVR:84142913


Handelsbetingelser


Gældende fra 01-02-2019

Generelle oplysninger

WWW.VAGTSTATIONEN.DK

CVR.: 84 14 29 13

Egensevej 25. L25

2770 Kastrup

Email: Vagtstationen@gmail.dk

Telefon: 7026 5050

 

Ordre

Ordre afgivet via vores hjemmeside, er ikke en juridisk bindende aftale. Vagtstationen har derfor mulighed for at annulere ordre som følge af tryk og skrivefejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Aftalerne er først bindende når vi fremsender en ordrebekræftelse eller faktura til Dig.

 

Betaling

Betaling med frigørende virkning, foretages via bankoverførsel, til Vagtstationens bankkonto 7872 4504341 eller ved brug af mobilpay 93806780 eller PAY PAL : Elbenny@outlook.dk

 

Levering

Levering foretages for varer der skal sendes til kunderne, benyttes POST NORD med omdeling. Andre leveringsmetoder er ved direkte kundebesøg - udførelse af Vagtarbejde med mere.

 

Vilkår for  af bestillingsvarer

Nogle af de produkter vi sælger er bestillingsvarer. Det fremgår af aftalen og ved eventuel bestilling.

 

Fortrydelsesret

Der er 30 dages fortrydelsesret, med mindre andet er aftalt. Aftaler der er indgået som abonnement har en bindingsperiode på 6 måneder.

Radioer og andet elektronisk udstyr, som ikke er løsdele eller reservedele, kan uden udgift for modtageren, leveres retur når det returneres i original embalage og uden skader.

 

Garantiforpligtelser

Elektronisk udstyr, radioer - måleinstrumenter og lignende, er dækket under de normale garantibetingelser, såfremt der ikke er ændret fysisk på produktet, herunder omprogrammering eller fejltilslutning. Vold og fejltilslutning (polvending - forkert strømstyrke - forkert strømart) dækkes ikke af garantien ved en eventuel ombytning eller reparation.

 

Returnering 

Du hæfter for eventuel forringelse af produktets værdi, som  kan skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og måde, den fungerer på.

 

Tilbagebetaling

Hvis Du fortryder Dit køb, tilbagebetaler vi selvfølgeligdet beløb, Du har indbetalt til os. Transportomkostninger tilbagebetales ikke. I tilfælde af en værdiforringelse, som Du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal Du selv betale udgifterne til fragten.

 

Ved fortrydelse af købet, skal varerne  sendes til:

VAGTSTATIONEN

Klintebjergvej 4

2770 Kastrup

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb til private forbrugere.

 

Når Du handler hos VAGTSTATIONEN har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, som privat forbruger, hvis der er mangler på Din vare. Det betyder at Du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig betjening, omprogrammering, fejltilslutning, uaftoriseret indgreb eller anden skadevoldende adfærd.

 

Hvordan reklamerer jeg?

Ønsker Du at reklamere over et produkt, så skal Du kontakte vores vagtstation på telefon 7026 5050. Du er velkommen til at sende os et billede af af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen. Biver Din reklamation godkendt, så sender vi Dig en returlabel, så Du kan returnere produktet uden omkostninger for Dig.

 

Husk at Du skal reklamere inden for rimelig tid efter at Du har opdaget manglen. På den måde vil reklamationen altid være rettidig.

 

Når Du returnerer varen, bedes Du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

Husk ligeledes at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale Dine fragtomkostninger.

 

Dine oplysninger

Vi behandler Dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til Dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende Dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores Persondatapolitik for Vagtstationen. Heri kan Du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder Du har som registreret.

 

Klageadgang

Hvis Du vil klage over Dit køb, så skal Du rette henvendelse til vores Vagtstation 7026 5050 telefonisk, eller sende en mail til : Vagtstationen@gmail.com. Skulle det ikke lykkedes af finde en løsning sammen, kan Du indgive en klage til Center for klageløsning, Nævnes Hus, Tolboden 2. 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via WWW.forbrug.dk.

 

EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis forbrugeren har bopæl i et andet EU.land. Klagen kan da indgives her http//:ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af klage skal Du angive vores e-mail adresse: Vagtstationen@gmail.com.

 

Konkurrence og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

 

Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Vagtstationen tager forbehold for  eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.